نینی من چرا یه روز تکون میخوره یه روز نمیخوره؟ ☹️

۱۴ پاسخ

عادیه هنوز کوچیکه

ب نظرم تکون خوردن از الان زوده ، زود نیس عایا

پیگیر باش اگه دیدی دو روز تکون نخور حتماااااا برو دکتر چون من قبلا فکر میکردم طبیعیه بیخیال بودم و تا الان عذاب وجدان دارم کاشکی میرفتم دکتر و اون اتفاق نمی افتاد

برا منم همینطور

طبیعیه گلم
من تکوناشو از روشکم میبینم دوروز بود تکون نخورذه بود امروزم با گریه رفتم ضربان قلبشو گرفتم نگران نباش

نی نی منم همینه

من هنوز اونجوری حس نمیکنم شما چه توقعی داری هنوز کوچولوعه

نی نی منم اینحوریه

زوده واسه تکون خوردن

تو ۱۷ هفته چه توقعی داری! همینکه گاهی حسش میکنی خیلیه!

در واقع اون تکون میخوره ولی شما متوجه‌نمیشی

چون هنوز خیلی زوده

الان ظبیعیه، از ۲۸ هفته ب بعد درست میشه

فک کنم طبیعی باشه خیلی هارو دیدم اینجورین

سوال های مرتبط

مامان آسو خانوم مامان آسو خانوم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان تولد
مامان دوتافسقلی😍 مامان دوتافسقلی😍 هفته سی‌وسوم بارداری