۴ پاسخ

اخی چه حس قشنگی

پسر منم میگه🫠😅اول چندبار گفت بابا ولی الان دیگه فقط میگه ماما😂باباش هی میگه بگو بابا ولی میگه ماما

اخی چه قشنگ 🥰🥰

چقد زود چه حس خوبیه🥹

سوال های مرتبط

مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان دوقلوهام مامان دوقلوهام ۱۶ ماهگی