شمام درد خفیف زیر شکم دارین مامانای هم هفته؟

۵ پاسخ

اره هم زیر شکم هم واژن😐🖐️

وای من پهلوم ک سوراخه واژنمم تیرخورده انگار😂🤦🏽‍♀️

من امشب وارد33هفته میشم ولی از هفته پیش این دردو دارم

من ندارم. فقط موقع پهلو به پهلو شدن برای خواب میمیرم و زنده میشم

بله دارو داد بهترم

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک هفته سی‌ویکم بارداری