مامانا بهترین پوشک چیه؟

۱۲ پاسخ

هانیز میگن خوبه ولی زود بوی بد میده با یه ذره خیس شدن هم بو میده

مولفیکس گرفتم فروشنده گفت هانیز خیلی خوبه بگیر بعدش دیگ کامل
1بسته گرفتم فعلا

پنپرز خیلی خوبه البته گرونتر از بقیه مارکهاست ولی خیلی خوبه

عزیزم درخاست دوستی دادم قبول کن🥰

مولفیکس

کانفی اگ گیربیادخوبه جای ماقبلابودالان نیست مگ بگم ازچابهاربگیرن پول بفرستم اگ گیرنیامدمای بی بی

من فقط رضایت از مارک مای بی بی دیدیم بقیه هرکدوم یه مشکلی داشتن یا زود بو میگرفتن یا شل میشدن یا آویزون میشدن یا پس می دادن یا کششون مشکل داشته و....

ببم خوبه
کانفی خوبه
کوکومی هم خوبه

مای بیبی

من خودم مولفیکس گرفتم ولی هانیز خیلیا میگن خوبه

کانفی نرمه و بچه پاش نمیسوزه عالیه

مای بیبی

سوال های مرتبط

مامان باران مامان باران ۵ ماهگی
مامان حسین کوچولو مامان حسین کوچولو ۴ ماهگی
مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 ۴ ماهگی
مامان بانو مامان بانو هفته سی‌ام بارداری
مامان مایا👼🏻 مامان مایا👼🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری