بهترین مارک گن بعد زایمان چیه مامانا؟

۶ پاسخ

باید تا یکماه یا چهل روز با شال شکمت ببندی البته اگه سزارین هستید، بعدش گن ساعت شنی بگیر ببند عالیه از پهلو و از شکم لاغر میشی

گن چسبی که بتونی هی تغییر سایز بدی خوبه
حتما حتما هم ببند من سر زایمان قبلم بستم عالی بود هم درد کم میکنه هم باعث میشه افتاده نشه و زود جمع بشه

بیشتریا اینو گرفتن

تصویر

منم دنبال یه گن خوبم

سوال منم هست

تا ۴۰ روز آب زیاد نخور دارو اگر داری با کمی آب میوه بخور اصلا نیاز ب گن پیدا نمیکنی و گن تاثیری نداره

سوال های مرتبط

مامان عسل مربا مامان عسل مربا روزهای ابتدایی تولد
مامان باران مامان باران ۵ ماهگی
مامان پسرم🧿💙🩵 مامان پسرم🧿💙🩵 ۱۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۴ ماهگی
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد