باید تا یکماه یا چهل روز با شال شکمت ببندی البته اگه سزارین هستید، بعدش گن ساعت شنی بگیر ببند عالیه از پهلو و از شکم لاغر میشی
گن چسبی که بتونی هی تغییر سایز بدی خوبه
حتما حتما هم ببند من سر زایمان قبلم بستم عالی بود هم درد کم میکنه هم باعث میشه افتاده نشه و زود جمع بشه
بیشتریا اینو گرفتن
منم دنبال یه گن خوبم
سوال منم هست
تا ۴۰ روز آب زیاد نخور دارو اگر داری با کمی آب میوه بخور اصلا نیاز ب گن پیدا نمیکنی و گن تاثیری نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.