مامانا بعد زایمان طبیعی بستن گن واجبه؟

۵ پاسخ

واجب نیست حتما گن باشه با چادر هم میشه بست سوا از شکم جمع کردن چون لگن بیش از اندازه باز میشه باید از لگن ببندی ک لگنت جمع بشه

نه گلم واجب نیست فقط اگه ببندی شکمت زود تر جمع میشه

آره چه طبیعی چه سزارین خوبه که ببنده منم میبندم بعد زایمان

آره منکه ازروزاول میبندم ب خاهرشوهرم گفتم برام کمربیارع نمیخوام شکم بمونه

واجب نیست ولی شکمت وجمع میکنه

سوال های مرتبط

مامان مایا👼🏻 مامان مایا👼🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری