واجب نیست حتما گن باشه با چادر هم میشه بست سوا از شکم جمع کردن چون لگن بیش از اندازه باز میشه باید از لگن ببندی ک لگنت جمع بشه
نه گلم واجب نیست فقط اگه ببندی شکمت زود تر جمع میشه
آره چه طبیعی چه سزارین خوبه که ببنده منم میبندم بعد زایمان
آره منکه ازروزاول میبندم ب خاهرشوهرم گفتم برام کمربیارع نمیخوام شکم بمونه
واجب نیست ولی شکمت وجمع میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.