مامانایی که تجربه دارین بعد زایمان طبیعی میشه گن بست؟

۴ پاسخ

اره میشه بست
ولی من نبستم و خودش تخت شده بود
هم فقط شیر خودمو میدادم و هم اینک تحرکم زیاد بود

همون روز زایمان کردی میتونی ببندی ولی من نبستم هیچوقت ب نظرم بهتره بجای گن شکمتو با روغن خراطین چرب کنی زود پوستش جمع میشه

من بعد از حموم دیگه تا ۴۰ روز بستم محکم و دائم

اره باید ببندی من دکترم بعد سزارین گف ببند روز دوم بستم

سوال های مرتبط