۴ پاسخ

من همین که بچه رو میکشن بیرون شکمم میر تو و جمع میشه

من بارداری اولم هیچی نبستم و وشکمم همون جوری موند انشاالله برای این بعد زایمانم می‌بندم جمع بشه🥲

من اصلا شکم نموند برام
یعنی همون زایمان کردم شکمی نداشتم
گنم نبستم دیگه
فقط با یه چادر اروم بستم
ولی خب زایمان دوم فکر نکنم اینجوری باشه

من نبستم شکمم خودش جمع شد

سوال های مرتبط

مامان نیلا 🫶 لیانا مامان نیلا 🫶 لیانا روزهای ابتدایی تولد