من اولاش با شال محکم میبستم و بعدش با گن و کمربند اینا ولی شکمم نرفت شیر هم میدم امیدوارم بره
والا دکتر من امروز میگفت هیچی نبند شیر بدی جمع میشه و ریسک چسبندگی رحم میره بالا اگه ببندی
نمیدونم دیگه
من تاازبيمارستان مرخص شدم با شال و چادرمحكم بستم تايه هفته بعدش گن خريدم بستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.