۳ پاسخ

من اولاش با شال محکم میبستم و بعدش با گن و کمربند اینا ولی شکمم نرفت شیر هم میدم امیدوارم بره

والا دکتر من امروز میگفت هیچی نبند شیر بدی جمع میشه و ریسک چسبندگی رحم میره بالا اگه ببندی
نمیدونم دیگه

من تاازبيمارستان مرخص شدم با شال و چادرمحكم بستم تايه هفته بعدش گن خريدم بستم

سوال های مرتبط

مامان ♡آقا مهدی یار♡ مامان ♡آقا مهدی یار♡ هفته چهاردهم بارداری
مامان قلب مامان قلب روزهای ابتدایی تولد
مامان سورنا مامان سورنا هفته چهاردهم بارداری