۹ پاسخ

من شکم بند مخصوص بعد عمل جراحی بستم خیلی خیلی شکممو جمع کرد

من شنیدم اکر خیلی زود بعد زایمان ببندیم چسبندگی روده میاره.بعدشم اوایل بچه ثانیه ب وثانیه شیر میخاد برای یکی مثل من ک سینه هام کوچیکه خیلی سخته هی باز کنم ببندم واقعا نمیدونم چیکار‌کنم.سر همین مسیله سر بارداری اولم شکمم موند و جمع نشد

سوال من

من از بعد ریماوری برام شکم بند بستن
وای گن رو خبر ندارم

ولی این معرکه هست فقط قیمتش یکم بالاست

تصویر

اینا سه تکه ای هستن ولی من حس میکنم باید خیلی سفت و زمخت و روی مخ باشه

تصویر

من دکترم نوشته بود کمر بند طبی ، سه ماه بستم شکم ندارم اصلا

همون بیمارستان گفتن خریدیم روز اول بستم

بهترین گن گن های سه تیکه هست که من میخوام بگیرم تو دیجی کالا هست ۲میلیون و خورده ایه

سوال های مرتبط