مامانا بعد زایمان طبیعی کی میشه گن بست

۳ پاسخ

از همون فرداش میتونی، ولی سفت سفت نبند، به مرور سفتش کن که تاثیر بذاره

سزارین وقتی بخیه هاتو کشیدی

فرداش من بستم

سوال های مرتبط