۱ پاسخ

اگر طبیعی هستی از فردای روز بیمارستان شکم بند رو ببند
اگر هم سزارین هستی میگن از روز ۱۰ام مجازی که ببندی اما خود من از روز سوم بستم یکم شکمم جمع شد ولی خب روزی ۲ یا ۳ ساعت بستم و زیاد هم محکمش نکردم ولی دیگه الان اکثر اوقات میبندم و تایم زیادی استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری