۵ پاسخ

فقط ریلکس بودن

عزیزم بیخیال باشی میگیره منم یه بار همش استرس داشتم اقدام کردم نگرفتم این بار یه جوری عجیب اصلا باورم نمیشه انقدر راحت گرفت چون اصلا بهش فکر نمیکردم

عزیزم اول اینکه استرس نداشته باش دوم سعی کن داروهای شیمیایی نخوری فقط ادمو چاق میکنن دمنوش رازیانه توی روزهای پریودی بخور
من خیلی به چله سوره یاسین اعتقاد دارم بخون حتما

عرق رازیانه و بومادران

من سیاه دانه و عسل ک قاطیش ژل رویال داشت

سوال های مرتبط

مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ناناسی مامان ناناسی هفته شانزدهم بارداری