۵ پاسخ

الان برای شما کرک هاش دراومده کامل فقط زخیم میشن

سلام
برا موشدنش راهی هست؟

من سنو 8 ماهگی که رفتم پرسیدم دکتر گفت حسابی میداره ولی حقیقتا متوجه نشدم باهام شوخی میکرد یا چیزی مشخص بود خخخ

من تو سونوگرافی موهاش رو اب افشونهه😆

از آخرای هشت فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان ما🌛ان مامان ما🌛ان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ميلان و رز مامان ميلان و رز ۳ ماهگی
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری