تو آنومالی جنسیت رو صدرصد میگه دیگه درسته؟؟؟؟

۸ پاسخ

انتی حدث میزنن اکثریت درسته ولی آنومالی صددرصده

اره عزیزم

اره ان تی هم اگه جایی خوب رفته باشی میگن

اره دیگه

آره دقیق هست

اره صدرصد

انتی دختر گفته بود بهت آنومالی هم همونو گفت

حالا آنومالی رفتی جنیست چی بود

سوال های مرتبط

مامان جوجه ی مامان مامان جوجه ی مامان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلارا و تو دلی مامان دلارا و تو دلی هفته هفدهم بارداری