گلوی بچم خیلی خلط داره چیبدم‌خوبه

۲ پاسخ

خلطش از چیه ؟حساسیت پروتئین گاوی داره یا سرماخورده

آموکسی سیلین ۱۲۵بده خشک می‌کنه خلط و چرک رو

سوال های مرتبط

مامان آقا پویان مامان آقا پویان ۱۲ ماهگی
مامان دخترقشنگم مامان دخترقشنگم ۱ سالگی