خانوما شما تو بارداری لاک میزنین؟

۱۰ پاسخ

من از وقتی باردار شدم از بوی همه چی بدم میاد بخصوص لاک، دیگه حتی آرایشم نمیکنم

من فقط تو دوران پریودی میزدم یا مثلا مهمونی و اینا
الان حوصلم نمیکشه بزنم واسه نماز باز پاشم پاک کنم😑😬

نزن گلم ۹ ماه شبیه هیولا باشیم عب نداره بخاطر بچه

من فقط پاهامو زدم یه بار پاک هم نمیشه . دستامم ناخن کاشت داشتم ک دیگه ریمو کردم

ضرر داره
مواد آرایشی و رنگ مو هم ضرر داره کلا

من نزدم

سعی کن زیاد نزنی فقط موقع جشن ها بزن

عزیزم اگ بخوای میتونی بزنی هیچ مشکلی ندارع من پیج متخصص زنان دارم خودشو دو قلو باردارع همیشه لاک میزنع و ب مامانا میگ بزنید ب خودتون روحیه بدید مشکلی ندارع

اره من میزنم ک هیچ کاشتم میکنم ولی این ماه نمیرم

من اره

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم💕🌸 مامان دختر نازم💕🌸 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رزا مامان رزا ۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۶ ماهگی
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آلاء مامان آلاء ۱ ماهگی