دمنوش سیب و دارچین ضرر داره بخورم

۵ پاسخ

برای گلو دردتون تند تند آب نمک غرغره کنین

عزیز دارچین خیلی خیلی کم یه تیکه کوچولو چون گرمه خوب نیست کم اشکال نداره منم دارچین میخورم کم ولی زیادنندازی گلم برات خوب نیس ولی سیب ارامش بخشه عیب نداره اندازه یه قند دارچین بنداز بسه

دارچین اصلا خوب نیست

دارچین خوب نیس دمنوشش

آره عزیزم برا چی میخوای بخوری؟

سوال های مرتبط

مامان 🍓توت فرنگی🍓 مامان 🍓توت فرنگی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان حافظ مامان حافظ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مرسانا مامان مرسانا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🌰فندق🌰 مامان 🌰فندق🌰 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی روزهای ابتدایی تولد
مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دو تا جوجه🩷🩷 مامان دو تا جوجه🩷🩷 هفته بیست‌وششم بارداری