سلام دوستان دمنوش زنجبیل بخورم ضرر ک نداره؟؟

۶ پاسخ

میگن برا حالت تهوع یکم بریزیم تو چایی یا آب جوش برای حالت تهوع ولی کم نه خیلی زیاد

دمنوش نباید بخوری.زنجبیل بمقدار کم روی آب جوش یاچای برای حالت تهوع

نه زنجبیل آزاده .من همیشه تو چایی میریزم برا حالت تهوع
دکترم گفت اما کم بریز
تازه قرصش هم هست برا باردارها تهوع کم میکنه

اصلا نخور

وای نههههه بچت میوفته

نخور. خطرناکه تو بارداری

سوال های مرتبط

مامان مرسانا مامان مرسانا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان روشا مامان روشا روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🌰فندق🌰 مامان 🌰فندق🌰 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دلماه🌙دنیز 👧 مامان دلماه🌙دنیز 👧 ۴ ماهگی