یکم لکه بینی دارم ولی شکم درد نه خطرناکه

۵ پاسخ

برو دکتر

شما چون ماشاالله سه قلو داری علائم بارداریتون خیلی بیشتره چون سطح هورمون پروژسترون تو بدنت بیشتره
استراحتت خیلی بیشتر باید باشه

عزیزم برای اقدام دارویی مصرف کردی؟

برودکتر بهت شیاف بده

برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وششم بارداری