۵ پاسخ

من دکتر دخترم گفت سه ماهگی بهترین زمانه

تا گوشش سفت نشده سوراخ کن ک زیاد درد احساس نکنه
به خدا گناه داره بمونه چند ماه بگذره

از ۷ روزگی

هرچی کوچیکتر بهتر مث ختنه پسرا

من ۳ ماهگی سوراخ کردم

سوال های مرتبط

مامان دایان واَبرا🍃☁️ مامان دایان واَبرا🍃☁️ ۶ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱۳ ماهگی
مامان رستا👶🏻🥹❤️ مامان رستا👶🏻🥹❤️ ۴ ماهگی
مامان آنیل🍓ایهان🐣 مامان آنیل🍓ایهان🐣 ۱۰ ماهگی
مامان دنیا مامان دنیا ۳ ماهگی
مامان معجزه خدا🩷 مامان معجزه خدا🩷 ۱۶ ماهگی
مامان 🐇گل دختر🐇 مامان 🐇گل دختر🐇 ۴ ماهگی