خانوما ماهی بدم ب دخترم و چ جودی بپزم؟

۲ پاسخ

من دو سه ساعت تو پیاز یه ذره زرجوب7 نمک چند قطره ابلیمو میزارم بمونه یکم رو غن زیتون میزنم میزارم تو ماهی تابه اش درش میزارم پنج دیقه اینور پنج دیقه اونور شعله متوسط با شوید پلو خیلی دوست داره

من از ۷ماه دادم همونجور ک خودمون میخوریم. حالا شمامیخای فقط زردچوبه یکم نمک بزن بزار ابپز بشه

سوال های مرتبط

مامان آلما🍋 مامان آلما🍋 ۱۱ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل ۱۱ ماهگی
مامان یاسمین مامان یاسمین ۱ سالگی
مامان لنا مامان لنا ۱۵ ماهگی
مامان هدیه خدا و اهل بیت ع حضرت رقیه س مامان هدیه خدا و اهل بیت ع حضرت رقیه س ۱ سالگی
مامان رُزا🥹❤️🕊️ مامان رُزا🥹❤️🕊️ ۱۱ ماهگی