۱۶ پاسخ

اخعی مبارک باشه
انشالله زودی بغلش بگیری

ایشالله زود زود خوبه شه عزیزم نطنیت دخترت یا پسر

به سلامتی عزیزم😍

بسلامتی عزیزم مبارکه🌹 عزیزم انشاالله خیلی زود بسلامتی بغلش میگیری میرین خونه نگران نباش❤️

مبارکه گلی چند هفته مگه زایییدی

عزیزم میشه بپرسم بچه اولتون چند هفته به دنیا اوردین؟اخه من پسر اولمو 36هفته به دنیا اومده میترسم این یکی زودترم بشه

مبارکه عزیزم بسلامتی 😍

بسلامتی عزیزم مبارکه
نگران نباش ایشالا زودتر مرخص میشه

چرادستگاه عزیزم 37که هفتت خوبه

الهی ان شاالله زود زود میاد بیرون نگرانش نباش 😘

ان شاءلله بسلامتی برگردی خونه عزیزم

دقیق چند هفته بودی ؟ من دکترم برام ۳۷ هفته و دو روز تاریخ عملمو زده یعنی زوده؟

آره از ۳۱ هفته یک سانت بودم دیروز هم ترشحات موکوسی داشتم شب تاصبح درد پریودی صبح اومدم گفتن ۴ سانتی

۳۷ هفته زود نبود کم‌کم
چی شده حالش خوبه؟؟

چرااا😳میگن تو37هفته که بچه نمیره دستگاه....

چیشد عزیزم؟ درد داشتی رفتی برا زایمان؟

سوال های مرتبط

مامان پسر مامان پسر روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسان  کوچولو مامان علیسان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان سامین مامان سامین ۸ ماهگی