۹ پاسخ

اصلا خودسر هیچ دارویی نخور حتما با پزشکت مشورت کن

نههههههه

به من تواون هفته واس حساسیت و ابریزش شربت پرومتازین داد دکترم ولی قرص نه

ن گلم فقط مجازی ستیزیزن یا لوراتادین بخوری

نه بابا نخور

اسپری بینی بزن

پزشکت باید بگه

سلام عزیز ن نخور بخور برگ اکالیپتوس بده

برا احتیاط نخور
یه کم فرنی نشاسته با بادام بپز بخور کم شیرین. نیم گرم بخور قطعا بهتر میشی

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری
مامان سه تا گل پسر مامان سه تا گل پسر هفته بیست‌وسوم بارداری