مامانا جواب این ازمایش بهم میگین چیه

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم کدوم آزمایشگاه رفتی؟

میشه از منو هم بگید ؟

تصویر

به دکتر هم نشون دادین؟
چون من هم عدد مام papp واسم بالای ۲ بود و دکتر غربالگری دوم رو گفت انجام بده

ممنون عزیزم هم چنین شما

ولی تمام علایم پسرونه دارم

احتمالن دختره موردیم نیس

سوال های مرتبط

مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۵ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته هجدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته پانزدهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته چهاردهم بارداری
مامان نازگل مامان نازگل هفته دوازدهم بارداری
مامان افرا مامان افرا روزهای ابتدایی تولد
مامان نور مامان نور هفته بیست‌وچهارم بارداری