دوستان هزینه‌پمپ درد چقدره کسی میدونه

۸ پاسخ

من خیلی تحقیق کردم میگن خوب نیست بازم توی اینستا بزن کامنتارو بخون

1ونیم ۲تومن

من طبیعی زایمان کردم پمپ درد داشتم ولی اصلا نمیتونستم تحملش کنم حس خفگی بهم دست میداد اصلا نذاشتم بزارن برام بوی بد وحس خفگی شدید

بیمارستان دولتی چند روز پیش دختر خالم اوکی کرد ۱/۵۰۰

من بیمارستان های مشهد که زنگ زدم گفتن ۲ تومن
بی حسی اپیدورال ۳ تا ۴ تومن

من پرسیدم گفتن 1500. بعضی بیمارستانا بیشتر میگن.

نزدیکه یک تا یکونیم
ولی استفاده نکنی بهتره

مگه خیلی گرونه؟ من یادم نیست اصلا زایمان قبلیم🙁

سوال های مرتبط

مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ ۴ ماهگی