تهوع تو هفته ۳۷ بارداری طبیعیه؟

۳ پاسخ

چیزی نخوردی که حالت تهوع بگیری؟

علائم دیگه ای نداری؟؟

میگن نشونه زایمانه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۴ ماهگی
مامان پوریا مامان پوریا ۱۰ ماهگی
مامان نازنین‌ رقیه🩷 مامان نازنین‌ رقیه🩷 ۹ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین روزهای ابتدایی تولد