حالت تهوع توی هفته های اخر بارداری طبیعیه؟؟

۳ پاسخ

من تا روز زایمان قرص تهوع میخوردم

ای وای نگید ک هنوزم تهوع دارید 😫

آره منم داشتم بعد ۸ ماه دوباره برگشته بود خیلی بدبود

سوال های مرتبط

مامان nini 👼🩵 مامان nini 👼🩵 ۴ ماهگی
مامان ماکان و آرکان مامان ماکان و آرکان روزهای ابتدایی تولد
مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۴ ماهگی