حالت تهوع توی هفته من طبیعیه؟🫠

۱۱ پاسخ

منم داشتم چن بار هم بالا اوردم
ولی اتفاقی نیوفتاد خداروشکر
بعدش فهمیدم نی نی پاهاش کنار معدمه فشار میدع

منم دارم گاهی

منم دارم ولی خیلی کم طبیعیه بابا

دکتر به من گفت معده ات تحت فشاره

منم دارم صبحا بیشتر

من یک‌ماهه برگشته هروزم قرص حالت تهوع میخورم

منم حالت تهوع دارم سر گیجه دارم 😕

منم بعضی وقتها دارم فکر نمیکنم غیر عادی باشی معدده تحت فشاره

واسه منم برگشته. ازمایش دفع پروتئینم دادم ولی منفی بود.

اگه یهویی برگشته به دکترت اطلاع بده

نه چرااینطوری شدی چیزی خوردی

سوال های مرتبط

مامان نازنین‌ رقیه🩷 مامان نازنین‌ رقیه🩷 ۹ ماهگی
مامان 🩷اَبــرا🩷 مامان 🩷اَبــرا🩷 ۱ ماهگی
مامان دو تا گل پسر💙 مامان دو تا گل پسر💙 ۶ ماهگی
مامان .....👶.... مامان .....👶.... ۱۰ ماهگی
مامان 🧿💖🤲 مامان 🧿💖🤲 ۳ ماهگی
مامان Nihan🌸🦄 مامان Nihan🌸🦄 ۲ ماهگی
مامان عروسک مامان عروسک هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ماکان و آرکان مامان ماکان و آرکان روزهای ابتدایی تولد