تو این هفته ها حالت تهوع ها طبیعیه؟🫠🤢 حالم بده

۳ پاسخ

منم بعضی وقتا فقط حالتشو دارم خیلی بده ولی آب جوش نبات میخورم خوب میشه

یکم لیموبخور

میگن توهفته های آخرنبایدبالابیاری

سوال های مرتبط

مامان nini 👼🩵 مامان nini 👼🩵 ۴ ماهگی