بچه ها ، تو هفته من حالت تهوع طبیعیه؟؟؟

۶ پاسخ

نه اصلا خوب نیست حتما برو بیمارستان منو با همین علائم بردن اتاق عمل اورژانسی تازه ۳۶هفته بودم

عزیزم تایپک میزاری جواب میدیم چرا جواب نمیدی بعد

منم احساس حالت تهوع رودارم ودلپیچه

منم حالت تهوع دارم امروز رفتم آزمایش دفع پروتئین دادم

نشانه زایمانه میگن

نننن. ههه

سوال های مرتبط

مامان 🩷اَبــرا🩷 مامان 🩷اَبــرا🩷 ۱ ماهگی
مامان دو تا گل پسر💙 مامان دو تا گل پسر💙 ۶ ماهگی
مامان 🧿💖🤲 مامان 🧿💖🤲 ۳ ماهگی
مامان Nihan🌸🦄 مامان Nihan🌸🦄 ۲ ماهگی
مامان ماکان و آرکان مامان ماکان و آرکان روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی ۱۴ ماهگی