۶ پاسخ

منم تو۳۵ ۳۶ داشتم دوباره بهتر میشه

بعضیا اینجوری هستن و بد ویارن
من خیلی دیدم اطرافیان

دکتر هم چیزی نمیده من از اولش داشتم تاالان بااین تفاوت که از 8 ماه ب بعد شده صبحا ،قبلش هرروز زیر سرم

منم داشتم

برو دکتر بچه اولت

بری دکتر بهتره

سوال های مرتبط

مامان اِل آی مامان اِل آی ۱ ماهگی
مامان نازنین‌ رقیه🩷 مامان نازنین‌ رقیه🩷 ۹ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۰ ماهگی