۸ پاسخ

وای منم میترسم

چرا انقدر زود میخاد باز کنه به من گفته ۳۷ هفته بازمیکنم حالا میخام بگمش تو بیمارستان باز کنه تو مطب میترسم یه وقت زایمان کنم

دوست من تازه باز کرده
دردش در حد‌معاینه برای پاپ اسمیر بوده

چرا استراحت مگ نباید راه بری ک آماده زایمان باشی
جدی هیچ دردی نداشت

چرا میخواد باز کنه
چند هفته میشی؟

نه اصلا درد نداشت

باز کردنش عین معاینه هست بیهوشی نداره عزیزم

اره بدون بیهوشیه، به موقع هم باز کنی درد نداره، من 37 هفته انقباض داشتم رفتم باز کردم دردم امد چون بچه فشار اورده بود

سوال های مرتبط