خانوما منم زایمان کردم التماس دعا بچم دستگاهه

۱۵ پاسخ

عزیزم بچتون چندروز دستگاه موند؟

عزیزم میدونم تاپیکت برا خیلی وقت پیشه.اما میخواستم بدونم کیسه آبت نشتی داشت چیکار کردی؟؟؟؟

انشالله حال بچت سریع خوب شه

یچیزی نذر امام حسن کن...
ان شالله بسلامتی بیاد بغلت

انشالله ب زودی مرخص میشه .فقط توکلت بخدا باشه

چن هفته زایمان کردی عزیز

الهی بزودی مرخص میشه عزیزم
چند هفته بودی

ان شاالله که زودی خوب بشه

انشالله زودی میدن بغلت♥️

کدوم بیمارستانی؟

چرا زود؟

نارسه کمبود اکسیژن

براچی گلم

بسلامتی عزیزم مبارکه سزشدی

بسلامتی عزیزم چرا دستگاهه

سوال های مرتبط