سلان خانما میشه بگین جنسیت نی نی چیه؟

تصویر
۸ پاسخ

تو دلی منم دختره🩷

تصویر

انومالی ک باید جنسیت رو میگف

انومالی رو ک قطعی میگن دیگه چرا احتمال داده فقط بهت؟
انگار دختره چون بوبول نداره 🤣

عکس سمت چپ در واقع ما بین دوپاهاش رو داره نشون میده_ولی واضح نیس.

آنومالی رو فقط دکتر تشخیص میده چی به چیه
خود دکتر جنسیت رو گفته؟

سلام عزیزم
سونو آنومالیه

معلوم نیس ک

هیچیش معلوم نیست خوو

سوال های مرتبط

مامان رایان 🐥 مامان رایان 🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تو دلی 👼🏻 مامان تو دلی 👼🏻 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا ۴ ماهگی
مامان nini مامان nini روزهای ابتدایی تولد
مامان یارا خانوم مامان یارا خانوم ۴ ماهگی
مامان مهوا خانوم مامان مهوا خانوم هفته چهلم بارداری
مامان سوگند کوچولو🥹 مامان سوگند کوچولو🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد کوچلو🥰💙 مامان آراد کوچلو🥰💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آراد کوچلو🥰💙 مامان آراد کوچلو🥰💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری