۲ پاسخ

من خیلی از مامانا رو دیدم که شیرخشک دادن بچشون دیگه سینشونو نگرفت اگر واقعا شیرخشک نیاز باشه حتما تحت نظر پزشک مصرف بشه و طبق گفته دکترش و شرایط نی نی عزیزت بسنجه طبق اون شیرخشک مورد نظر و تجویز کنه

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان لنا🐣💛 مامان لنا🐣💛 ۱۳ ماهگی
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان مامان ایکان💙😍 مامان مامان ایکان💙😍 ۸ ماهگی