۷ پاسخ

من خودم وقتی پسرم ۴ ماهش شد انجام دادم هردوتاشو مشکلی پیش نیومد خداروشکر

من۱۰روز پیش جفتشو زدم

من میکرو زدم

من پرسیدم میگن چون سطحی هست میشه انجام داد بهتره که تا دوساعت شیر ندی منم میخوام فیبروز کنم

اره من انجام. دادم

من میکرو زدم

شیش ماه بعد زایمان مجازی که انجام بدی
بی حسی میزنن تا دو روز نباید شیر خودتو بدی

سوال های مرتبط

مامان رادوین🌹✨️🎈 مامان رادوین🌹✨️🎈 ۶ ماهگی
مامان محمد متین🍒 مامان محمد متین🍒 ۱۸ ماهگی