چرا دخترم تو خواب ناله میکنه

۶ پاسخ

سلام رفلاکس نداره

مای بیبیش تنگه 😐

رفلاکس داره

بیمارستان به من می‌گفت بخاطر اینکه سردشه که ناله میکنه

منم این مشکلو دارم

الهی بگردم حتما درد داره

سوال های مرتبط

مامان رستا 🩷🩷 مامان رستا 🩷🩷 ۶ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۱۴ ماهگی