دوستان شما هم کمر درد شدید دارین عادیه؟

۶ پاسخ

تو بچت چیه

اره منم زیاد

من پهلو درد و دنده درد هستم

منم دارم مخصوصا روزایی که کار میکنم😩

من از وقتی ۲۵ هفته تموم کردم واقعا کمر درد اذیتم میکنه قبلا اصلا نداشتم

ن من نداشتم ولی شمااگه داری خیلی استراحت کن و شیاف پروژسترون بزار

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا ۳ ماهگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۷ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۴ ماهگی
مامان 🩵الوین خان 🩵 مامان 🩵الوین خان 🩵 ۳ ماهگی
مامان سپــــهر مامان سپــــهر هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🩵الوین خان 🩵 مامان 🩵الوین خان 🩵 ۳ ماهگی