سلام دوستان این خوبه؟ازمایش سلفیری دادم

تصویر
۹ پاسخ

اینم هست

تصویر

یدونه ام اینه

تصویر

سلام دوستان جواب ازمایشم چطوره

تصویر

یه صفحه دیگه هم داره اونم بزار

دختره و سالم

سلام بله خوبه

فکرمیکنم خوب باشه چون همه رو زد لو ریسک
عزیزم هزینش چقد شد تو ازمایشگاه دنا؟چقد طول کشید تا جوابو بدن؟

عزیزم کجا ازمایش دادین؟ هزینه اش چقدر شد؟

جنسیتو کجا مینویسه؟

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی جونم💕🐣 مامان نی نی جونم💕🐣 هفته سی‌وششم بارداری
مامان برنا👶🌱 مامان برنا👶🌱 هفته بیست‌ودوم بارداری