خانما میتونم ب بچم انبه بدم؟

۹ پاسخ

من هرروز بهش میدم

اره ولی گرمیه خیلی نده

همینجوری خام میدین ؟

اره من دادم دوس داشت

آره من میدم خیلیییی دوست داره،فقط ی اشتباه کردم ی کوچولو موز زدم قاطیش🤣 دنبه اش له کرد🙈

آره عزیزم
هسته اشم بده دستش برا لثه شون خیلی خوبه

بله میوه‌های استوایی مجازه ومسکلی نداره

من برا اولین بار الان تو عصاره خوری دادم بهش

اره بده من میدادم

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۱ سالگی
مامان 🩷
دایان مامان 🩷 دایان ۱ سالگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۱۷ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان حسیبا مامان حسیبا ۱ سالگی
مامان میران🫀 مامان میران🫀 ۱ سالگی
مامان علیسان مامان علیسان ۷ ماهگی
مامان پسری مامان پسری ۱۶ ماهگی