۵ پاسخ

بستگی داره به دکترت و عدد قندت تو ازمایشای قبلی مال من دو، ناشتا و محلول بعدش دوساعت صبر

برای من چهار مرحله ای بود

۳ مرحله
یدونه آزمایش ناشتا
بعدش محلول میخوری بعدش
یه ساعت دیگه آزمایش میدی و دوباره تحمل میکنی باز ی ساعته دیگه آزمایش میدی

فکر کنم سه مرحله

چهار مرحله است

سوال های مرتبط

مامان نعمت خدا🧿کیان مامان نعمت خدا🧿کیان ۳ ماهگی
مامان نی نی کوچولو🩷 مامان نی نی کوچولو🩷 ۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ودوم بارداری