مامانا این ازمایش قند چند مرحله ایه؟؟

۸ پاسخ

بستگی داره دکترت چطور نوشته باشه برا من دو مرحله ایی بود

بستگی به نظر دکترت داره

واسه من یه مرحله بود ، گلوکز خوردم آزمایش دادم بعدش

بازم بهشون خودت یادآوری کن،بگو چرا شربت ندادین

4
بعضیام سه

شربت یکبار می خوری اما قند من ۴ مرحله ای بود باید ببینی دکتر برات چی نوشته گلم

3 مرحله

۳ بار خون میگیره

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو🩷 مامان نی نی کوچولو🩷 ۱ ماهگی
مامان رستا خانوم🩷 مامان رستا خانوم🩷 ۵ ماهگی