۷ پاسخ

من دولتی انجام دادم با آزمایش های دیگه وشربت گلوکز 180تومن شد

برا منم دو‌مرحله ای نوشته خداروشکر.قیمتش با بقیه فرقی نداره ک.فقط صلاح دکترت این بوده ک دو مرحله ای انجام بشه

بهداشت رایگان

ولی اگ بری مرکز بهداشت رایگانه

عزیزم ازمایشگاه خصوصی ۳۰۰،۴۰۰

بعضی هاشم با بیمه حساب میشه

بستگی ب آزمایشگاه داره چند بگیره

سوال های مرتبط

مامان کارن دخملم 🤰🏻 مامان کارن دخملم 🤰🏻 ۱ ماهگی
مامان نعمت خدا🧿کیان مامان نعمت خدا🧿کیان ۳ ماهگی
مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهشتم بارداری