کمپوت آناناس خطرناک بخورم

۹ پاسخ

نه عزیزم مشکلی نداره خوردنش تو هفته شما وارد ماه سوم شدین ،هرچیزی در حد نرمال خوردنش مشکلی نداره،نوش جونت

خوبه بخور

عزیزم آناناس نخور
باعث نرم شدن دهانه رحم میشه
قبل زایمانت میوه اشو بگیر بخور

من كه دو سه حلقه و يكمي از ابشو هم خوردم

نه خوب نیست

تا هفت هفته ی اول آناناس مجازه.. اما بعدش نه چون میگن دهانه رحم رو باز میکنه..دیگه نباید بخوری تا ماها اخر اگ قصدت زایمان طبیعیه

تن ماهی میخورین

من چندتایی خوردم

بله.

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی من🩷 مامان تو دلی من🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماهلین🐣💖 مامان ماهلین🐣💖 ۹ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🍋لیمو🍋 مامان 🍋لیمو🍋 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ني ني مامان ني ني هفته سی‌وسوم بارداری