انبع مجازه تو این سن؟

۳ پاسخ

مرسی ❤️

توی گوگل زده مجازه بقیه رو نمدونم میدن یا نه منکه همه میوه هارو میدم جز هندونه خربزه

اره انبه بهترین میوه ایه که از ین چهار مجازه فقط ریش نداشته باش منکه دادم اما تست حساسیت بگیر مثلا کم بده فردا هم کم بده ببژن واکنش داره وقتی مدفوع میکنن بپی انبه میده اون طبیعیه😑😂

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۱ سالگی
مامان هانیسا مامان هانیسا ۱ سالگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۷ ماهگی
مامان سامین👶🏻🧸♥️🍃 مامان سامین👶🏻🧸♥️🍃 ۸ ماهگی
مامان .... مامان .... ۱۰ ماهگی
مامان هلیا و آریا مامان هلیا و آریا ۱ سالگی