سلام .خانمای ملایری
دکتر صانعی دکتر خوبیه؟؟؟

۵ پاسخ

برو بیمارستان مهر دکترای خیلی خوبی داره نمونه شده در غرب کشور برای ناباروری

دکتر خوبیه ...من پیشش رفتم ..ولی کلا دکترای ملایر همشون تو یه سطحن

منم پیش برزگر میرم ولی میگن خوبه اونم

نرفتم پیشش تاحالا
همیشه پیش برزگر میرم

بنظر من نه برزگر بهتره

سوال های مرتبط

مامان گردوی من😍👶🏻 مامان گردوی من😍👶🏻 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجم مامان جوجم هفته چهاردهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته چهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته یازدهم بارداری