۵ پاسخ

سرما زده

به خاطر معده هست
چک کن شاید ریفلاکس داشته باشی

اول مطمئن شو پرولاکتینت پایینه

برو دکتر برا معده

مال ریه

سوال های مرتبط

جوجو امیرم🥹 جوجو امیرم🥹 قصد بارداری
مامان قند روزای تلخ😍 مامان قند روزای تلخ😍 هفته سوم بارداری