۷ پاسخ

سونو ها وزن دقیق میزنن یا خطا دارن؟

ایشالا به سلامتی بغلش بگیری❤️

ارع عالیه نرمال این هفته ۲۵۰۰ هست

بسیار خوب ماشالله خدا حفظش کنه گلم

ماشاالله عالی

عزیزم به سلامتی منم ۲هفته دیگه باید برم سونو خدا کنه وزنش خوب باشه استرس دارم آخه شکمم کوچیکه دختر به خاطر همین گفت سونو بدم

آره زیادم هست 🥰

سوال های مرتبط