میتو نم به دخترم بستنی میوه ای بدم

۴ پاسخ

من زیاد میدم
اینقدر دادم ک همون بستنی میبینه دهنشو باز میکنه ندم شروع ب گریه میکنه

نه ممنوعهه

نه زیر یک سال هر نوع بستنی ممنوع است

ن

سوال های مرتبط

مامان اَبرا خانوم مامان اَبرا خانوم ۱ سالگی
مامان اورهان مامان اورهان ۱۷ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی